MEAL SHAKES

Saturday 24 November 2012

Selalu kita mengeluh bila anak kurang berselera makan, memilih untuk makan, mudah dijangkiti penyakit seperti demam, batuk, selsema, asma dan sebagainya. Bermacam2 kita beli dan ikhtiar  utuk menyihatkan anak kita. Makin mudah kena jangkitan sekiranya kita hantar anak ke taska. Almaklumlah..bila semua anak-anak sudah bercampur..yang sakit dan yang sihat..yang sihat pun akan jadi sakit. Ini kerana daya ketahanan diri anak-anak masih lemah, oleh itu terlalu mudah untuk dijangkiti penyakit.


Anak saya juga seperti anak anda...malah, dia juga ada sejarah penghidap Asma.Setiap bulan tak kurang 2 kali saya akan pergi ke klinik untuk rawatan..Duit dan kos rawatannya jangan cakaplah..Dia memang tak boleh salah makan..kalau tak pantang, mesti asma dan batuk dia cepat menyerang...sehinggalah saya bertemu dengan MEAL SHAKES..sekarang, alhamdulillah, asma tak de lagi..tiada lagi nebulizer, tiada lagi ubat batuk asma.Kalau dia demam, sekejap dah baik.Selsema dah lama tak de.

Mungkin sesetengah daripada kita mengambil ringan perkara ini..al-maklumlah..bermacam-macam produk kesihatan yang ada di pasaran sekarang ni, yang penting kita bukanlah mengambil ubat..tetapi membina daya ketahanan badan agar tidak mudah dijangkiti penyakit. Meal Shakes boleh membantu bagi ibu-ibu yang hadapi masalah sebegini.

MEAL SHAKES  Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh. Ianya sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein. Adalah pilihan terbaik, rendah lemak dan rendah glisemik. Mempunyai rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.

Siapa yang sesuai mengambil Meal Shakes ni? 
  • Kanak-kanak
  • Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan
  • Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang
  • Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil
  • Warga tua
Apa Istimewanya Meal Shakes ni? 
  • Dapat meningkatkan selera makan anak.
  • Meningkatkan sistem imun anak, dengan itu anak anda tidak mudah dijangkiti demam, batuk atau selsema.
  • Jika anak anda demam / selsema lazimnya lebih cepat sihat daripada biasa.
  • Dapat mengurangkan eczema dikalangan kanak-kanak mahupun dewasa.
  • Mencantikkan struktur kulit.
  • Meningkatkan kesihatan dan kecergasan.

Alhamdulillah...Rata-rata customer yang mencuba Meal Shakes sangat berpuas hati dengan kesannya..Alhamdulillah... yang penting kita ikhtiar, betul tak?

Untuk sebarang pertanyaan dan harga istimewa untuk customer saya, boleh pm saya di facebook atau sms/call saya di no. yang tertera di blog ni.

nak tahu apa testimoni customer terhadap produk ini..blh pergi ke facebook saya...

Salam ukhuwah,

Asalina
Shaklee Independent Distributor
ID : 885894

Post a Comment