Cinta saya dengan.....

Wednesday 11 June 2014

Assalamualaikum,


dah lama tak ber blog...Insha Allah kena LUA kan rajin update blog..haha.

hari ini nak ceritakan kisah cinta saya. Cinta??? Wah Asalina sudah jatuh cinta...

Ye Memang saya sudah jatuh cinta pada tahun 2012 lagi...saya bukan lah pengamal tegar supplemen..apa lagi MLM.

Nur Raihanah anak saya yang seorang tu sebenarnya seorang yang cepat tak sihat..Selalu demam...batuk dan asthma. Keluar masuk hospital...lari ke klinik dan sentiasa ke Emergency Hospital bila sampai demam panas dan serangan asthma. Selalu kena ambil nebulizer...temujanji Hospital sebagai pesakit asthma. Selain tu raihanah dibekalkan Inhaler Ventolin..warna biru, purple dan coklat.


Puas dah ikhtiar sane sini..Apa je orang suggestkan saya mencuba...tapi belum jumpa yang serasi. Akhirnya saya google di internet...kemudian saya terbaca tentang MEALSHAKES dan OMEGA. Kuat hati ini nak mencuba. Jadi saya order dengan  2 distributor di Kuala Lumpur..Masa tu saya order MEALSHAKES dulu sebab kurang budget.

Then, saya cuba membeli dengan Distibutor di Melaka, MASTER RUZIAH AMIN..dia suggestkan OMEGA DAN NUTRIFERON gak. Alhamdulillah Allah pertemukan saya dengan Shaklee..Masa tu saya tak tahu SHAKLEE ni apa..yang saya tahu saya nak anak saya sihat sebab saya penat asyik berulang ke klinik dan hospital..serta kos rawatan dan ubat yang mahal.

Nampak dah perkembangan Nur Raihanah pada ketika itu..kurang sembelit...makan berselera..kurang demam...asthma pun berkurangan.Inhaler sampai expired tak guna.

Kemudian bulan 0ktober 2012, saya mendaftar jadi ahli dengan kak Ruziah..tanpa saya tahu SHAKLEE itu apa...bukan untuk bisnes tapi untuk makan sendiri dan anak sebab nak dapatkan point dan bonus dari belian tu.

Then, March 2013..temujanji hospital ...hasil monitor doktor..doktor kata anak saya dah sihat...tak perlu lagi check up cuma saya kena monitor kesihatan dia.

Syukur alhamdulillah,

Allah gerakkan hati saya untuk mencuba supplemen shaklee. Nampaknya bukan dia saja serasi..dengan mama dia sekali terjebak dan kami sekeluarga kini memang pengguna tegar shaklee.

Kini saya bukan saja saya semakin serius untuk bisnes SHAKLEE dan dah pun sampai ke pangkat COORDINATOR.

Sekian, kisah cinta saya..bagaimana saya bermula dengan SHAKLEE.

Love you,

Asalina
call/whatsapp : 010-4277466
PENGEDAR SHAKLEE ANDA



Post a Comment